Saturday, May 8, 2010

SONUNDA HAFTASONU GELDİ BE YAAA!!

Günüm her zaman ki gibi çok yorucuydu yav..Kendimi hiç bu kadar güçsüz hissetmedim..Neden kaynaklanıyo bilmiyorumda miğdemde ne varsa dışarı atmak istiyorum. Galiba çok düşünüyorum yada kaç gündür düzgün uyuyamadım ondan belki de.. Sınav vardı ya işte fena değildi yav.Zaten apartopar çıktım 9 : 30 da o kadar da yorgundum bi zahmette iyi geçsin dimi xD Herneyse ondan sonra okulda öyle bişiler yaptım biraz sohbet falan filan derken zaman ilerlemiş.Aklıma gelmişken bişi anlatam sizlere..Ders çıkarmak isteyen çıkarır.Bi adam kalkıyo bi kızı çok sevdiğini,onun için herşeyi yapabileceğini iddia ediyo e tabi umutta veriyo..Sonra hiçbişi olmamış gibi ortadan kayboluyo ve başka kızla çıktığının farkına varıyo bu kız..Bunlar mutlu mesut geçiniyo ama her ne hikmetse bu yüzsüz birden sevdiğini iddia ettiği kıza özel sorular soruyo ve konuşmak istediğini az çok beyan ediyo..Bu kızda ayrıldıklarını anlıyo ve adamın ne dolaplar çevirdiğini kendisinden daha çok bu kız biliyor..E gızlar eğer sahip olduğunuz yada taşıdığınız şeyleri kaybetmek istemiyosanız o zaman yüz vermeyeceniz erkek milletine..sonra tepenize binerler..O kadar da aptallar ki garantiye alır gibi içiolar mıçıolar sonra ayaklarına kapanıolar asıl sevdiğim dediği kızların...Genelleme yapmak doğru mu bilemem ama hepimiz biliriz ki istisnalar kaideyi bozmaz.Çoğunun derdi kullanabilmek yada yanında taşıdığı insanı öbürkülere sergilemektir.Daha bi çok neden varda..Neyse ya kusura bakmayın birinden duydum moralim bozuldu..ama YARIIIN CUMARTESİİİİİ =)) oooh gözlerimi kapatıp paşalar gibi uyicam inşallah!!!hadi iyi geceler..çüüz

No comments:

Post a Comment