Monday, May 24, 2010

Sil Baştan...

Babam hep derdi..Erkek milletine yüzünüzü bi çevirin yapmadığını bırakmazlar..Diyodum yok ya severlerse..Hepsi yalan be..Sevgimiz küçük görüldü,yalancı köpek bile olduk..Son şahıs hayatıma bi nokta koydu.Bana zerre değer vermeyip aşağlayanı niye kale alam ki..Yapmadım değil önceden,niceleri gömmüşüz biz bu yüreğe..Zor ama imkansız değil..Artık kimsenin üzmesine ne bu yürek dayanır ne bu beden..Bu arada hasta da oldum.köh köh öksürüyom :(..Şalterlerim atıyo sarhoş gibi geziniyom sokağa çıkınca ..Bugüne de law and ethicsten midtermüm var..Adam geçen hafta ertelemişti bugüne yapar heralde..Rapor alcaktımda..Dedim bide onla mı uğraşan bi daha..Gir çık napak..Yarına da iki presentationım var ne pok yices bilmem ikiside final yerine geçiyo ..Neyse ben çalışam..Herkese iyi bir gün geçirmeleri dileğiyle hoşçakalın..

No comments:

Post a Comment