Sunday, August 15, 2010

Kardeş hasreti dedikleri bu olsa gerek..


Tarif edilmez edilemez bi duygu bu...

Netten çok hoş bir şiir buldum ve bu şiiri biricik kardeşlerim Betülüme ve Zeynebime armağan ediyorum =) =)



Öyle bir hasret ki kardeş hasreti;
Yüreklerde bir kor tutuşur gibi,
Kafeste hapsolmuş bir garip bülbül,
Hasretle, göklerde uçuşur gibi…

Demirden dağlar var, gelemiyorum
Gözyaşım akıyor, silemiyorum
Elimden ne gelir, bilemiyorum
Hasretim sizlere kavuşur gibi…

Çözmek zor hayatı, her şey bilmece,
Gözleri yaşartan acı bir hece,
Kardeşlerin, anan, gündüz ve gece,
İçin için dolup, ağlaşır gibi…

Bükülmez bilekler elbet bükülür
Bükülür de yüreklerim sökülür
ABLAYIM, yürekten bunlar dökülür
Sizinle, sessizce söyleşir gibi...



Allah hepimizi bir daha bir araya getirir inşallah.
İyi bi Ramazan geçirmeniz dileğiyle iyi sabahlar =)                                         

3 comments:

  1. seymaaaaaaaaaa bizde seni cok ozledik...:( sen baya ogrenmissin oralari gezdirirdin artikin.gunleri sayiyorum oraya gelmek icin

    ReplyDelete
  2. ayipsin gezdirmemmi hele bi gelin bagham!

    ReplyDelete