Monday, August 9, 2010

Vııız vıız vıızzzz

Allahıııııımm!!!Bu ne çileli yazdır yahuuu!Dışarısı kaynıyo fokur fokuur içerisi sinek doluyooo popoma kadar ısırdılar eşoleşekler!!!!şeytan dio al kır bacağını uçamasın daa ..işte merhamet duygusu napalım :P bi de yakalamakta güçlük çekiyorum xD tek sinekle de kalmıyo nerde dana kadan kelebekler yeşil böcekler doluşuolar hmncicik ..bnm pembe lambanın etrafında hop hop alem yapıolar tür farketmiyo pek kim kim dum duma valla :D neyse bizim abaza snekleri bırakalım da bugün haberlerde göydüm felaketler peşpeşe gelmeye başlamış 2012 kıyamet diolardı bunca alametten snra inanmaya başladım tırsıo insn bee gerçi herkesin kıyameti kendi ölünce koparmış ta ...uuf nse kıyamet mıyamet gece gece :D he bi deeee müjdemi istereeeem dha çoq yımırta ve makarna deneyimimden sonra bugün iilk defa mantı yaptımm ben bile beyendim o kadann güzeldi :P oof Allah kahretsiiin şu sinekleri ya çenem sırtım her bi yerm feci kaşınıo yine ısırdı biri ne ara geliyo da emio pro olmuş artık cnm git gel git gel :P ama o sineği bi bulsam varyaa gözleri yerinden fırtlayana kadar eziyet çektircem yetti gayri aaaa..nse ben tıkıncam güzel bol salçalı mantımııı (:P) bitirdikten sonra tüüm enerjimi topliimm hop o sinek hop bu sinek biraz korkutalım adrenalin iyidir iyi dimi :D Hajde Allaha emanet gardaşlar !

No comments:

Post a Comment