Tuesday, August 10, 2010

Vee ramazan geldüü..!!

Bugün bi salı pazarı yapıp geldüm.çok bişi almadım ama 75i sulayıp gelmişim ya çalındı ya çalındı yoqsa en fazla 50 tutardı neyseçiğime eve ablamı hayırlamaya komşular geleceklerdi şöyle aldıklarımı giyip bi moda şov yaptım ayool gözleri açılıverdi :D iyi de pohpohladılar ben bile o kadar beyenmemiştim :P bi güzel anamın enfes yemeğinden tıkınııııp sonra uzadılar anama dedim o kadar zahmet etme diye amma :D yarın da ramazaan ne poğ yices bilmem ama bşi düşündüm evin her bi köşesine su koyucam, insanız sonuçta belki unutur serinleriz timi :P anamı da tembihledim sesini çıkarmasın die, iftarı da cigarayla açaruk artık :D Bizim boşnakların dediği gibi de Ramazan şerif mubarek olsun diyorum ve iyi geceler diliyom hajde çüüüüüüüüz 

No comments:

Post a Comment