Wednesday, May 13, 2009

Bit Pazarı Haftası:P

Her dönem üniversitenin belli yerlerinde açılan pazar benim tabirimle bit pazarı bugün yine bizim meydan da kurulmuştu.Benim üniversitem diye demiyorum ama yok yok yani gardaşlarım.Hadi pekte abartmayayım ama:P Yani genel olarak yiyeceğinden tutun efendim ne diyeyim çorabına kadar herşeyi bulabilirsiniz.Gerçi bazen kendini uyanık sanan tonton bacılar bazı mallarını kakalamaya çalışsa da...ama anacım hiç yakınma sen de dikkatli olacaksın..Bu etkinlik sadece bir hafta sürdüğünden grup grup öğrencilerin bu bit pazarın mallarına saldırdığını görebilirsiniz..Özellikle bizim pinti malay bacılarından bahsediyorsak.Gerçi bugün biraz sinek avlıyordu ama..He bu arada yanlışta anlamayın yani,hani ben de pek ucuz takılmam ama:P işte 1 haftadır çarşıya çıkamadığımdan ben de biraz bir şeyler aldım..Bir de satıcılar pek mazlum neneler hani sevindirme açısından :D Neyse bizim pit pazarını ablacıkla dolaştıktan sonra ben durağa yola koyuldum..anacım ne olsun beğenirsiniz..Bardaktan boşalırcasına yağmur başladı..Gerçi burada alıştık sıçan farelere dönmeye ama..Sonra ben eve varır varmaz yatağımda sızıp kalmışım..Uyandığımda anacığımın leziz yemeklerinden tıkındım..mmmmm.. Yarına da dersim olmadığından biraz alışverişe çıkacağım bakalım...Hadi benden bugünlük bu kadar..Hepinize iyi akşamlar anacım..

Şemoş
.....

1 comment:

  1. Yazıların harika yanlız şu arka planı değiştirsen de gözlerimiz dumura uğramasa..

    ReplyDelete