Wednesday, May 27, 2009

Sınavlar Geldüüüüüüüüüü!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Tık Tık TIk
-Kimooo????
-Ben midterm len aç şu lanet gapuyuuu
-naaayııııııır noolaaamaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzz !!!!!!!
Anlayacağınız gibi sınavlar geldi çattı kapıyı anacım..gitme telaşı..alışveriş derdi falan filan derken gelecek sınavlara da nasıl çalışacağım Allah kerim..Bugün yine dinamikten quizim vardı ama maaleseff biyerimi geç kaldırdığımdan geç kaldımm..bitirmeye çalıştım ama..püüff..bu cumartesi gününe dinamik sınavım var...bu gece çalıştım çalıştım çalışamadım tezzeği avuçla yicem:( saatte 8 olmuşşş ..burda da zaman ne hızlı geçiyor vallahi ya..neyse benden bugünlük bu kadar..ne demiş atalarımız kısa ama öz olsun:D biraz tıkınıp gelem oki bi yere kaybolmayın kuzucuklar
Hadi çüüüüüüüüüüüüüüüüz

15 comments:

  1. you're wellcome blue bead

    ReplyDelete
  2. feysbuku az kullansaydın anacım..

    ReplyDelete
  3. susss uleeeeyyn!!!go n dirty up ur own page plz(2 d last anonymous...hahahahaahha

    ReplyDelete
  4. şeyy sory babacık rumeysa die şey ettim
    x(

    ReplyDelete
  5. olsun ben alıskınım zaten

    ReplyDelete
  6. yorum enflasyonu var burda yetişin

    ReplyDelete
  7. Sheyma faka basmissin leyn...haha...ole yedin yuttun lafini hahay.

    ReplyDelete
  8. another question to you sheyma!......
    how many F letters including the below text?

    Finished Files Are The Re-
    Sult Of Years Of Scientif-
    Ic Study Combined With The
    Experience Of Years

    ReplyDelete
  9. but many ppl thınk 3 at fırst guess..


    now another question.

    İki kişi ıssız bir adada korsanların gömdüğü bir defineyi buluyor. Definenin içinde altın, yakut, elmas, inci vb. gibi değişik değerli eşyalar var.

    a) Defineyi bu iki kişi arasında bölmek için öyle bir kural bulun ki ikisi de bunu en haksever bölme olarak kabul etsin.

    ReplyDelete
  10. how is going in bosnia?

    ReplyDelete