Monday, May 11, 2009

Bütün Türkiye'me selamlar olsun!

Sevgili Okurlarım,
İlk yazıma nasıl başlasam bilmiyorum doğrusu...Gerçi başladım bile ama:)Neyse blogum vatana millete hayırlı olsun diyorum ve açılışa hepinizi Malezya'ya bekliyorum ama konaklama ücretleri kendi cebinizden ona göre yani..
Bugün neler mi yaptım..Biliyorum hepiniz öğrenmek için can atıyorsunuz..Sabaha kadar dinamik dersinin quizi için inekledim..Ara sıra müzik falan coştuk biraz gardaşlarımla..Şincik öğle arasında kahvemi yudumluyorum..Hem de en pahalısından..yani kıskananlar çatır çatır çatlasın inşallah Yarabbiim..Ya uff sıkıldım yahu..Sizi yeni önemli gelişmelerle aydınlatmaya devam edeceğim.Benimle kalın mutlu olun.Bir de ara sıra öbür bloglarıma uğrayıp reklamlara tıklarsanız pek bi makbule geçer.

Hadi sağlıcakla kalın..

Şeyma Haber Ajansı,
Doğru seçim

11 comments:

  1. Harika olmuş tebrikler. Haberlerin devamını dilerim. Çok ilginç bloguna üye oldum. Haberler anında posta kutumda. Medya hayatında başarılar dilerim.

    ReplyDelete
  2. :D:D
    oooo sizin gibi birini buralarda görmek ne kadar güzel!Teşkür ediyorum.Eee artık sponsorluğumu üstlenirsiniz falan.;)

    ReplyDelete
  3. Maşallah bir haberle tüm haber ajansının masrafını çıkarmaya çalışıyoruz yani...

    ReplyDelete
  4. Merhabalar Sayın Şeyma Haber Bülteni;

    Öncelikle başarılar diliyorum şekerim ve blog dünyasına hoş geldin demek istiyorum.

    Benim blogumu da görmek istersen adres altta, bir zahmet kopyala yapıştır.

    http://rumeysacetiner.blogspot.com/

    Bye,
    Rumeysa, The Shining Star

    ReplyDelete
  5. Merabalar Rümeysa kardeşim,The *Dim* Star,
    Ayol siz blog dünyasına gireli baya olmuşta hala link vermeyi öğrenememişsiniz bak şimdi link dediğin böyle verilir anacım..Bi daha ki sefere sayfamı kirletmemeniz umuduyla

    Şeyma Haber Ajans
    Doğru Seçim

    ReplyDelete
  6. IGRENC BIR SITE...
    AYRICA LINK VERMEYI BILIYORUM, AMA SIZIN GIBI BILDIGIMLE OVUNMUYOM...HAHAY..MAJOR LOSER!!!

    RUMEYSA, THE EVER SHINING STAR

    ReplyDelete
  7. bu arada gercekten kahve iciyormuydun bugun bilemiyorum yani...
    :D

    ReplyDelete
  8. Rümeysacım biliyorsun da copy paste kullanıyorsun öylemi AaAAaaAaa
    Zaten ben kötü birşey demedim ki anacım..gerçekleri bilmen hakkındır diye düşündüm dear dimdimdim stone

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Iyilik eden iyilik bulur...
    Öyle olsun bakalım

    Rumeysa, The Shining Star

    ReplyDelete