Monday, May 11, 2009

Yoğun Günün ardından.....

Öğleden sonra gelen yoğun istek üzerine bir yazı daha eklemeye karar verdim günlüğüme.Nerede kalmıştık kız bir dakika düşüneyim...Heh..Üniversitede güzel kahvemi yudumluyordum:P Pahalı dedik ama sızdık sonunda o ayrı mesele..Sonra 5 de calculustan ek dersim vardı..ona katıldım..Yahu ne diyeyim bir insan bu kadar mı süzülür kardeşim..Gına mına bahane.ee insanda şan şöhret olunca. yani 8-)Ya şu cevap anahtarıda bir inmedi gitti.Hee hatırlamışken sitemize yardımda bulunmak isteyen kardeşlerime şu adler var ya hani..iyice iyice iyice bakın.pekte zorlamak kişiliğimde yok ya hani ama işte gönlünüzden ne koparsa.10 klik mi .Tamam ona da razıyız. Sorry bacılar ağabeyler ben yine saptım konudan.Okulda kalmıştım galiba.Evet evet..Ders bitince hemencicik otobüse atlayıp eve geldim.Sonra 1 hadi olmadı 1.5 saat kestirdim.Kalkınca anamın leziz tavuklu havuçlu pilavını tıkındım.MmMMm..Pekte güzeldi yani..Ellerine sağlık anacım.Ama bişi söyleyeyim mi sizlere..Yok tavukmuş havuçmuş taşsız pirinçmiş bunların hepsi bahane anacım.İşin sırrı sihirli parmaklarda!Aramızda ister istemez meraklı melahat okurlarımız vardır hani sormaya çekinirler.Onlar için yakında bu yemeğin tarifini postalayacağım.Hadi ben biraz inekleyeceğim ..bu quizler bitmez anacım bitmez!

Hoşçakalın..

Zobiye,

Şeyma Haber Ajans,
Doğru seçim

No comments:

Post a Comment