Tuesday, May 26, 2009

Hımmmm...

Sırf birileri ısrar etti diye yazıom bu yazıyı haberiniz olsun..uzun zaman oldu yazmayalı..millette mal öYle okumayı bilirler anacım..bugünler de biraz sıkıntılıyım...yarına quizim var ve daha yeni oturcam çalışmaya..tembel gacı da tutturdu etmem yardım da etmem..kendi çalışmayı bilir..yardımlaşma da sıfırdır..kendisini bilir o..Hadi tip vericek olursam isminin içinde R U Y M E A S harfleri yer alır.Buralardan gitmeye göç etmeye az kaldı biraz alışverişe çıkalım diyorum yook olmaz neymiş uyicakmışmış çalışcakmışmış...e işte büyle gardaşınız olunca...hayatın içine daha bir ediliyor..neyse benden bu kadar..çok özelime girmiim..merakta ettirmiim..devam edicem inşallah.hadi herkese iyi geceler..sağlıcakla kalın..
çüüüüüüüüüüüz

3 comments:

  1. Pek atip tutmussun bakiyorum da..neyse!!!
    :D

    ReplyDelete
  2. yarası olan gocunurmuş öhöhöhöööö
    :)

    ReplyDelete
  3. Hiç bıkmadan Oynuyoruz...
    umut tiyatrosunun…
    komedi sahnesi…buruk perdesinde
    bir melodramı...

    Bütün oyuncular...
    en güzel, en çarpıcı şekilde
    ortaya koyuyor...
    rol olarak yüklendiği dramı.

    En komik oyuncunun elinde bir tabanca...
    baş oyuncunun dili tetikte....
    Çevrilmiş tabanca bir hedefe!?
    tirtir titreyen birkaç mâsum üzerine…

    Hedefin, dehşet diyagramı...
    Y ekseninde 7,65 mermiler gösteriliyor…
    X ekseninde canlar…
    Bir kurşun bedele gramı...
    Son raddede av ve avcının heyecanı…

    Oyuncular...
    Binlerce kere oynan bu oyunu...
    İlk heyecan ve coşkuyla...
    Tekrar tekrar koyuyorlar sahneye…
    Alkışlar yükseldikçe seyircilerden kıyasıya..
    İçerden ve derinden bir ses
    yalvararak haykırıyor birden...
    Ne olur çözün...umutlarımdaki prangamı!

    Ortalığı dehşet bir sessizlik bürüyor ki…
    ne sessizlik…ne dehşet!?
    Devam ediyor yalvaran ses…
    kendim sardım başıma belâmı...!
    Siz kaybetmeyin…
    kaybettim ben sılamı.

    ReplyDelete